Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, April 18, 2010

Agen Yahudi bertapak di Malaysia??? Apakah Tindakan Kita???


Realiti kerosakan akhlak masyarakat di malaysia semakin amat ketara. hal ini terjadi kerana serangan pemikiran yang diprogramkan oleh yahudi dan sekutunya telah berjaya menghancurkan umat islam di negara ini. Bagaimana pula program yang disusun oleh kerajaan untuk meningkatkan kualiti pembangunan modal insan akhlak remaja kita?? Program yang disusun berkesan hanyalah sementara sahaja. malah ia kurang menyelesaikan masalah kerosakan akhlak dan pendidikan rohani masyarakat terutama jenerasi muda. kita dapat lihat program kerajaan diantaranya adalah selepas program rakan muda gagal kerajaan beralih pula kepada program latihan khidmat negara yag diharapkan dapat membentuk nilai murni belia-belia remaja. cuba kita fikir bagaimana mungkin kerajaan dapat membentuk belia-belia remaja yang mencintai negara sekiranya kerajaan tidak membimbing mereka mencintai agama dan Tuhan pencipta.

sesuatu perkara tidak akan menjadi baik sekiranya asasnya tidak baik. Objektif yang baik tetapi pengisian yang bercampur aduk dengan perkara-perkara negatif dapat menimbulkan fitnah dan merosakkan matlamat asal. akhirnya hasil yang dapat tidak mencapai apa yang diimpikan.

kerosakan dapat saya lihat dimerata-rata sekolah yang saya lawati. mengapa kita mengeluh apabila kita adapat lihat di kaca TV atau realiti apabila ramai remaja yang terjerumus dalam masalah pergaulan bebas, melahirkan anak luar nikah, memasuki kumpulan-kumpulan tajaan yahudi seperti freemanson dan lain-lain. tetapi malangnya kita dan kerajaan sendiri tidak mahu menggariskan dan takut menguatkuasakan apa yang boleh dan apa yang tidak boleh lakukan. Apabila ditegur ia dikatakan mengongkong dan ketinggalan zaman atau mengangu kebebasan hak asasi manusia yang di slogankan oleh Yahudi Laknatullahialiah.

Penguatkuasaan undang-undang perlu lebih ketat lagi bagi membendung gejala-gejala ini berlaku. saluran media yang ada wajib di tapis sekiranya terdapat unsur-unsur yang membawa kerosakan kepada belia remaja dan masyarakat. Hal ini yangmelibatkan media ini bukan tangungjawab orang awam tetapi tangungjawab kerajaan yang memerintah.kerana kerajaan sahaja yang berkuasa menyekat segala serangan pemikiran dan program yang dibawa oleh barat dan yahudi masuk ke negara kita.

Yahudi Laknatullahialaih mahu memusnahkan semua agama di dunia termasuklah agama Islam.Mereka siang dan malam silih berganti tanpa behenti untuk mengkaji psikologi kelemahan umat Islam. mereka juga lebih terperinci mengkaji tentang islam daripada kita. mereka tahu bagi memesongkan umat Islam tidak perlu mengajak kepada murtad tetapi dengan memesongkan keyakinan mereka terhadap agama Islam. yang utama adalah sasaran yahudi ini kepada golongan belia remaja yang masih keliru tentang hala tuju dan matlamat hidup mereka. hal ini kerana di dalam peningkatan usia mereka sedang mencari-cari identiti mereka dan cuba menampilakan diri mereka di kalangan rakan-rakan. kalaulah dahulu zaman jahiliah manusia memuja berhala tetapi sekarang ini berhala moden pula dipuja iaitu dengan menyanjung artis-artis lebih hebat daripada sanjungan mereka terhadap agama Islam. kita dapat lihat modul pembangunan modal insan yang dibina oleh yahudi telah berjaya mengaburi mata kita dan kerajaan sebagai contoh malaysia idol dan sekutunya telah berjaya melahirkan artis-artis yang menjadi berhala-berhala rakyat malaysia tanpa kita sedari.

Banyak lagi modul-modul yang dicipta oleh yahudi yang "SEKARANG INI" sedang berjalan di kaca TV, Majalah, Surat khabar dan media massa. Ini membuktikan kerajaan yang ada tidak lagi dapat membendungnya. dan Yahudi Laknatullahialaih berjaya masuk ke negara kita tanpa tindakan apa-apa. Ini membuktikan egen yahudi sudah bertapak di Malaysia. Jika ia benar Apa Tindakan Kita????

No comments: