Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, April 24, 2012

Jatuhnya Kerajaan Zalim Firaun Laknatullah..........




Pemimpin dan Kerajaan Malaysia  tidak boleh menganggap mereka mempunyai imuniti dan kebal daripada kejatuhan dengan menyerang, menangkap dan menakutkan rakyat. Ingat!! Revolusi kejatuhan pemimpin-pemimpin zalim abad ini sedang melanda dunia terutamanya di Negara-negara umat Islam.

Ketahuilah,  Allah SWT boleh menjatuhkan sesebuah kerajaan yang zalim dengan sekelip mata!! Dan Hanya menunggu masa yang sesuai sahaja I.Allah kita yakin ia akan berlaku dalam masa terdekat. Seperti  peristiwa Firaun dan tenteranya yang mengejar Nabi Musa AS serta pengikutnya. Hanya dengan tongkat yang membelah lautan, dengan izin Allah SWT, Nabi Musa dan pengikutnya terselamat, manakala pemerintah zalim Firaun bersama bala tenteranya tenggelam dan mati lemas. Tak disangka oleh Firaun bahawa kerajaannya yang selama ini hebat, siapa yang menentangnya akan ditangkap (ISA), dibunuh (Memali), Dibakar dibom (altantuya) dan ditindas (Barang Naik BN) akhirnya jatuh dalam keadaan Hina.

Firman Allah SWT

Maka pada hari ini Kami selamatkan badan kamu supaya kamu dapat menjadi pelajaran bagi orang-orang yang datang sesudah kamu dan sesungguhnya kebanyakan manusia lengah dari tanda-tanda kekuasaan Kami. (Yunus: 92).

Sabda Nabi Saw :  “Sekeras2 manusia yang dikenakan azab di akhirat kelak adalah pemimpin yang zalim”

"Jihad yang paling utama ialah berkata benar dihadapan pemimpin yang menyeleweng" -Hadis riwayat Tirmizi dan Abu Daud (Taraf hadis hasan)






No comments: