Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, September 10, 2009

Rintihan Taubat 10 malam Terakhir Ramadhan





















Tuhan aku ini hamba Mu pimpinlah

Tuhan aku ini hambaMu maafkanlah

Aku selalu membuat kesalahan

Setiap hari ku membuat dosa

Ampunkanlah hambamu ini


Tuhan hambamu ini lemah

Memerlukan kekuatan dari Mu

Jangan biarkan ku terumbang-ambing

Dengan kehidupan dunia yang menipu

Berilah aku petunjuk selalu


Iman itu adalah segala-galanya

Hidayah tinggi nilainya

Taufik sangat berharga

Anugerahkanlah kepada ku

Agar aku mulia di sisi Mu


Tuhan kalaulah bukan petunjuk dari Mu

Sudah tentu aku tersesat jalan

Kalau bukanlah taufik dari Mu

Menempuh jalan ku tentu tidak mampu

Oleh itu pimpinlah ku dalam hidup di dunia ini


Begitulah harapanku pada Mu

Setiap doa ku panjatkan

Wahai Tuhan Engkau dengarlah Pemintaanku

Engkau terimalah permintaanku

Engkau terimalah permintaanku

Engkau terimalah permintaanku



No comments: